waarom voegen random chicks je toe op skype en facebook?

Ik krijg laatste tijd nogal veel "vriendschapsverzoeken" van random chicks op skype en op facebook, meer dan gewoonlijk. Waarom doen mensen dit?

Als je random mensen over de hele wereld een verzoek stuurt dan kan je toch verwachten dat 99.9999% je "report for abuse"

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
In elk geval niet accepteren, gewoon rapporteren en blokkeren

Antwoorden (1)

Pure marketing. Het zijn altijd goed uitziende dames die je graag als (faceboek)vriend wil hebben. Als je de pagina van de dames bekijkt, zal je zien dat er bijna altijd reclame gemaakt wordt voor een of andere website, meestal iets voor datingsite of webcamsex. Als je de dames niet persoonlijk kent zou ik de vriendschap niet accepteren; ze staan garant voor heel veel spam op jouw pagina. Op Skype is het niet veel anders. Ze maken contact met je, beginnen een gesprekje en al gauw word je gevraagd ergens lid van te worden of om ergens heen te surfen wat hen geld oplevert of jou geld kost. Niet intrappen dus.