Hoe kun je op Facebook afschermen wat je hebt geliket?

Ik weet dat je via activiteitenlogboek in kan stellen dat het niet op de tijdlijn van je vrienden verschijnt. Maar als je op je computer online bent, heb je rechtsboven een balkje waar je doorheen kunt scrollen met dat iemand iets heeft geliket bijv, maar daar blijft het bijvoorbeeld wel staan. Hoe kan je instellen dat je ook niet in die rechterbovenbalk komt te staan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Onder je naam staat er een heel klein symbooltje van een wereldbol, als je daarop klikt kan je instellen op je de inhoud voor de 'wereld' voor vrienden of voor jezelf. Kies dan voor jezelf en niemand weet wat jij deelt ;)