Waarom wordt de youtube via Google Chrome niet goed weergegeven?

Vanaf gister avond en tot nu heb ik hele irritante probleem met YouTube. Die wordt ineens niet meer goed weergegeven. En door zo'n rotpagina worden de video's ook niet goed weergegeven. En wat ik ook heel vreemd vind dat via Edge YouTube gewoon correct en normaal werkt.

Weet misschien iemand door wat deze probleem komt? Ik zou het graag willen er op lossen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
8 jaar geleden
had ik ook wel eens met Firefox. even cache en cookies weggooien en paar keer verversen hielp toen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb net gedaan, helpt niet.

Antwoorden (1)

Dit is de pagina zoals deze eruitziet zonder opmaak. Dat betekent dat of niet de hele site geladen wordt of dat de stylesheet is uitgeschakeld.

In het eerste geval zou het verwijderen van de tijdelijke internetbestanden en/of cookies voldoende zijn. Je geeft aan dat dat niet het geval is.

Ik begrijp dat je FireFox gebruikt. Zit er in het menu 'View' een submenu 'Styles' of 'User styles' of iets dat daarop lijkt? Daar weer achter zitten opties om je eigen vormgeving op een site toe te passen. Door daar voor 'Default' of iets dergelijks te kiezen zou alles er weer normaal uit moeten zien.

Wanneer ook dat niet helpt, zou je kunnen kijken of je de user stylesheet die je kunt gebruiken om je eigen vormgeving te wijzigen kunt weggooien. In de instellingen van FireFox kun je terugvinden waar dit bestand staat.

Een laatste optie is om FireFox te resetten naar de standaardinstellingen. Op de pagina in de bron wordt uitgelegd hoe dat gaat.