ik ben ongewenst gefulmd door een vlog kanaal en dit staat op YouTube, hoe kan dit verwijderd worden?

Laatst was ik aan het werk en er kwamen zonder toestemming 3 man een prank filmen in de winkel waar ik werk. Nadat zij claimde dat ze alles verwijderd hadden zijn ze weggegaan. Maar nu is het toch op YouTube geüpload en ik wil dit eraf hebben.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

- Klik onder de videospeler op de knop 'Meer'
- Markeer en klik op de knop 'Rapporteren' in het dropdown-menu
- Klik op de reden die het meest overeenkomt met de reden waarom de video de richtlijnen schendt.
- Geef bijkomende details op die het beoordelingsteam kunnen helpen bij het nemen van een beslissing.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Of loop dit door:
https://support.google.com/youtube/answer/142443?hl=nl Maar volgens mij kom je dan op hetzelfde neer.
erotisi
8 jaar geleden
Misschien kun je dan een verzoek doen om je gezicht te blokken??