Als je op instagram een account aanmaakt via facebook, heeft het dan ook een wachtwoord?

Ik heb zonet een account aangemaakt op instagram met de functie "aanmelden via facebook". Deze was bedoeld als nieuwe account. Mijn oude wou ik gaan verwijderen. Later toen ik weer wou gaan inloggen via "aanmelden via facebook" pakte hij dat account niet, maar mijn oude.

Omdat je met die facebook aanmeld functie geen wachtwoord toevoegd kan ik er nu via de normale inlogfunctie ook nket opkomen. Ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft? Krijgt het account misschien een standaard wachtwoord ofzo?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (1)

je moet eerst je oude account los koppelen van je facebook account
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt dat had ik ook gedaan, hierna wou hij opnieuw een nieuw account aanmaken. Alsof hij dat tweede niet onthouden heeft.