Als ik een vriend (A) heb als facebook vriend, die geblokkeerd is door vriend (B), kan vriend A dan zien als ik vriend B toe zou voegen?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is!
Het is iets wat lastig uitleggen.
Maar ik heb momenteel twee vrienden, waarvan 1 daadwerkelijk als mijn Facebook vriend en vriend twee moet ik nog toevoegen als facebook vriend.
Vriend twee wil absoluut niet dat vriend 1 iets van hem kan zien, heeft vriend twee dus ook geblokkeerd maar is bang om mij een vriendschap verzoek te versturen.
Bang dat degene kan zien is bevriend geworden met "...".
Kan dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Wat maakt dat uit? Gaat vriend A dan boos worden? Je mag toch zelf wel weten wie je bevriend?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik heb zelf een paar personen geblokkeerd. Een van die personen heet Jan. Jan is bevriend met Klaas. Ik ben ook bevriend met Klaas. Als ik op de pagina van Klaas kijk kan ik zijn vrienden zien. Maar Jan zie ik daar niet bij staan. Terwijl ik WEET dat Jan en Klaas vrienden zijn. Als Klaas iets post op Facebook en ik reageer daarop. Dan kan Jan dit niet zien. En als Jan erop reageert kan ik dat niet zien. Maar Jan en ik kunnen wel allebei reageren op dezelfde post. Alleen als Klaas bijvoorbeeld post "vandaag eindelijk vakantie"dan kan het bijvoorbeeld voorkomen dat Jan zegt "geniet van de vakantie Klaas" ik zie dat dan niet. Maar dan zegt Klaas "Bedankt Jan, dat ga ik zeker doen" dat zie ik dan wel. En dan weet ik dus dat Jan iets gezegd heeft, ik weet alleen niet wat.

Antwoorden (1)

Nee, volgens mij niet.
Ik heb een vriendin die is geblokkeerd door een ander facebookcontact van mij, en zij kan niet zien of ik met die ander bevriend ben en ook haar reacties op mijn posts niet lezen als ik me niet vergis.