Weet iemand het mailadres van twitter?

Ik kan niet tweeten en daarmee lijk ik niet met de support afdeling van twitter in contact te kunnen komen.
Weet iemand een andere manier bijvoorbeeld mail om met hen in contact te komen?
Aan telefonische support doen ze in ieder geval niet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt Twittter emailen via een speciale internet-pagina. Kies eerst het onderwerp waarover je wilt mailen en vul vervolgens het formulier in. Zie de bron voor juiste link.
Kies linksboven de gewenste taal (staat standaard op Engels).

Toegevoegd na 6 minuten:
"linksboven" moet zijn "rechtsboven"
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het officiële account van Twitter Nederland verwijst voor webcare, vragen en support naar @Support en http://support.twitter.com .

Op https://support.twitter.com kan het helpen de taal op die pagina op Engels te zetten, want de Nederlandse versie is nogal beperkt.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@support is een support-account van twitter zelf. Als je niet kunt tweeten, (zoals vraagsteller stelt) , heb je er niets aan.