Instagram is verbonden aan verkeerd facebook account, hoe dan?

Ik log weleens met de instagram account van mijn vriend op mijn telefoon maar om één of andere reden is die verbonden met mijn facebook profiel en krijgt steeds meldingen dat een vriend van mijn facebook een insta profiel heeft aangemaakt. Ik heb het nooit gekoppeld met mijn facebook account. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10.9K

Antwoorden (1)

Ga op je vriends z'n Instagram account naar opties>gekoppelde accounts>Facebook en druk op 'koppeling verwijderen'