Hoe kan je fotos weer openbaar delen op Facebook?

Ik kan op één of andere manier geen fotos (of andere dingen) niet meer delen op Facebook. Weet iemand hoe je kan instellen dat je weer openbaar fotos kan delen?

8 jaar geleden
11.8K

Het beste antwoord

Bij instellingen -> privacy, kan je instellen wie wat ziet.
Wanneer je iets plaats (foto's/status) word er gevraagd aan 'wie' je het stuurt: openbaar (wereldbol), vrienden (twee poppetjes) ect. Vaak kiest hij automatisch het laatst/meeste geselecteerde. Wanneer je dit wilt wijzigen moet je op het icoontje klikken. (Links boven in of links onder, ligt eraan of smartphone is of pc.)

Met delen is het zojuist veranderd.
Als je een foto/video ect wilt delen die een ander geplaatst heeft kun je kiezen uit: nu delen of delen met.
Nu delen:
je deelt direct zonder tekst bij te voegen/wijzigingen aan te brengen met wie je het deelt.

Delen met;
Kun je er een tekst bijvoegen en selecteren of het openbaar is, voor vrienden, collega's ect.

Heb je al iets geplaatst en je wilt het dan wijzigen dan moet je naar je geplaatste bericht gaan, en op 'v' icoon rechts boven in klikken/drukken en daar kan je het wijzigen.