wat moetik doen ik gan bij gmail geen mailtjes meer verzenden en ontvangen ? zie foto en uitleg

der staat Je kunt geen e-mails verzenden of ontvangen, omdat je geen opslagruimte meer hebt. ik weet niet hoe ik ruimte krijg bij googel plus hoe kan ik me treug laten bellen door googel

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
8 jaar geleden
Je hebt meer dan 5000 emails staan waarvan 1000 ongelezen, ruim daar eens flink op

Antwoorden (1)

Tjonge 15 gig aan emails vol krijgen is nogal wat tenzij je veel grote files ontvangt
of naar je zelf stuurt
Je kan beginnen met de prullenbak leeg te gooien
dan de reclame map om iets lucht te krijgen

En dan eens kijken wat je verder weg kan gooien.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
heb veel weg gedaan net groote filmpjes en zo maar het werkt niet
capthavoc
8 jaar geleden
leeg de prullenbak nog een keer wat alles wat je weggooit komt in de prullenbak maar daar zijn ze dus nog niet echt weg die ruimte wordt nog meegeteld zodra je de prullenbak echt leeg gooit krijg je ook de melding definitief verwijderen ?
dan wordt de ruimte echt vrij gegeven