Hoe krijg ik het infoscherm links op mijn ipad verborgen?

Als ik hem horizontaal zet komt hij tevoorschijn.
Ik heb hem net in gebruik en weet de weg nog niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
???
Waarom plaats Goeievraag mijn foto op zijn kop?
Help!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Je bedoeld die zwarte balk? Is dit de Youtube app of via de browser?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via de App store op de ipad geinstaleerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kun je de foto ook bovenste-onder posten?
Ritsuka
8 jaar geleden
Je kunt gewoon een screenshot maken op de iPad, powerknop bovenaan + die ronde knop onderaan op de voorkant tegelijk indrukken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
WasMaes dit gebeurt vaker. Dat zetten ze hem op zijn kant neer. Als ik de foto dan draai op mijn pc en dan weer opload - hetzelfde. eind resultaat.
Maar....what about mijn vraag?
Hoe krijg ik die balk weg?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1als je ios 6* hebt moet je toch naar liks swipen (van het witte naar het zwarte balkje swipen)
2 en als je ios 7* of hoger hebt youtube app update via appstore. *om te kijken welke soort ipad je hebt kijk dan bij instellingen algemeen>info>versie staat daar ios 6 of lager doe dan stap 1 zo niet doe dan stap 2

Antwoorden (1)

zo te zien is dit youtube ( is dit niet zo, geef dan een reactie op mijn antwoord)! Dit ligt niet aan Ipad maar aan youtube en dat is zo gemaakt om snel ergens bij te komen. dit is zo bedacht en je kunt het niet uitschakelen (ik heb het zelf ook al geprobeert). Zodra je een film(pje) kijkt heb je er geen last van!