ik ben mijn youtube gebruikersnaam, wachtwoord en het email adres kwijt. wat kan ik doen?

ik heb dus een aantal videos van jaren geleden die ik wil verwijderen, alleen ben alles kwijt. is er een manier hoe ik toch het account kan verwijderen of achter de email adres kan komen van het youtube account?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Utrecht
8 jaar geleden
Dus je bent alle gegevens kwijt waarmee je zou kunnen aantonen de rechtmatige eigenaar van het youtube kanaal te zijn?
Wie garandeert dan dat je niet andermans video's wil deleten?.....

Het beste antwoord

Helaas klopt het wat Utrecht zegt: als je geen enkele manier hebt om aan te tonen dat jij de rechtmatige eigenaar van dat kanaal bent wordt het een heel karwei om die video's verwijderd te krijgen. Heb je misschien een document waarin je al je wachtwoorden opschrijft? of heb je bij je registratie een telefoonnummer ingevuld waarmee je je kan identificeren? Dan zou je daarmee je kunnen proberen te identificeren. Als je dat allemaal niet hebt kan je altijd nog proberen om persoonlijk contact met YouTube op te nemen, maar als je je niet kan identificeren als rechtmatige eigenaar zullen ook zij helaas niks voor je kunnen betekenen.

Ik hoop voor je dat je ergens nog een aanknopingspunt hebt!

Met vriendelijke groet,

Wolf