Kun je met Facebook op de IPad ook kleine smilies gebruiken?

Als ik Facebook op de iPad gebruik via de app kan ik alleen maxismilies bij een bericht plaatsen. Ik doe dit liever niet want ik vind die storend. Via de Safari browser kan dat wel maar daar moet je telkens inloggen en dat vind ik ook irritant.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan. Als je toetsenbord omhoog komt, dan zie je als het goed is een smiley links van je spatiebalk waar je de emoji's vindt. Mocht dat niet zo zijn, check dan even je iOS versie en werk hem bij indien nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan ook bv :) doen dan word het een kleine