Is er een gratis datingsite voor jongeren?

Mijn zoon wil heel graag een leuke vriendin, maar er zijn in zijn directe omgeving een aantal dingen gebeurd waardoor het lastig is iemand te zoeken. Nu wil ik hem graag verassen met een soort datingsite voor jongeren, dus onder de achttien. Mijn zoon is zelf 14 jaar. Het begrip ''dating'' dient niet te letterlijk genomen te worden, omdat hij in eerste instantie op zoek is naar leuk contact.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben me bovendien bewust van de gevaren, en daarom heb ik diverse afspraken gemaakt met mijn zoon. Een daarvan is dat we zodra hij een echt leuk iemand heeft gezien, we haar eerst willen ontmoeten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Powergen
9 jaar geleden
Ik zou meer kijken naar groepen waar hij bij kan horen...
Maak je meteen nieuwe vrienden
Powergen
9 jaar geleden
En het is logisch dat hij een vriendin wilt.. hij is 14. Ik zelf zou alleen zeggen dat dat echt nog wel komt..
En dat zeg ik op mijn negentiende ;)
ronron1212
9 jaar geleden
Laat hem dat lekker zelf uitzoeken. Als moeder ga je, je daar toch niet mee bemoeien.
Ritsuka
9 jaar geleden
Zit hij hier wel op te wachten?
Zorg dat hij een groepssport of hobby heeft, misschien ontmoet hij daar wel iemand
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ronron1212, dat was precies ook mijn eerste gedachte. Dit is toch typisch iets wat een kind zelf moet ondervinden zonder dating sites. Dat deed men bij de adel in vroeger tijden. De vriendin van zoonlief moest worden goedgekeurd (en andersom ook)

Het beste antwoord

Ikzelf ken alleen Knuz.nl en okcupid.com; dit zijn gratis sites.
Laatstgenoemde is meer gericht om contacten wereldwijd te vinden, internationaal gericht.Je moet alleen wel bedenken bij datingsites, en zeker met de gratis sites, dat veel vrouwen totaal niet antwoorden op de netjes geschreven, vriendelijke en serieuze mail, ondanks dat je eveneens een net profiel hebt gemaakt.De reden? vrouwen krijgen vaak veel en veel meer reacties, en men hoopt allemaal een Di Caprio te vinden.