Wat betekenen de getallen achter de groepen op Facebook?

In de linker kolom van mijn FB pagina staan de groepen waar ik lid van ben. Achter de namen van de groepen staan getallen. Die komen niet overeen met het aantal berichtjes dat ik daar heb geplaatst of met het aantal berichtjes dat in totaal bij die groepen staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik gebruik Feestboek niet, dus ik kan hooguit gokken - zo het het aantal leden van de betreffende groep kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het ook niet want bij een bepaalde groep staat er bijv. soms een 6 en daar zijn veel meer mensen lid van dan 6.
Cryofiel
9 jaar geleden
Oké, tweede gok dan: Zou het het aantal groepsleden kunnen zijn dat op dat moment online is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou kunnen.

Antwoorden (2)

ik denk dat deze getallen wel degelijk hebben te maken met het aantal leden of berichten in uw groep. Ik als facebook gebruiker heb ook vaker een probleem. zo heb ik nu bij ieder evenement dat er weergegeven word dat alle (op aanwezig geklikte mensen) zijn 'geweest', terwijl dit evenement nog moet komen.

Facebook zelf is hier vaak niet bewust van en wacht daarom op mensen die hier een melding van maakt. soms word hier niks mee gedaan, maar vaak ook wel.

daarom kun je de volgende stappen uit voeren als je een functieprobleem tegenkomt:
Klik op het blauwe pijltje in de rechterbovenhoek van een Facebook-pagina (bijvoorbeeld je startpagina)
Selecteer Een probleem rapporteren en volg de aanwijzingen op het scherm
Door meer informatie te geven (door een screenshot toe te voegen en een beschrijving) help je hun het probleem te vinden.
ze reageren niet op elk rapport, maar het kan zijn dat ze tijdens hun onderzoek contact met je opnemen voor meer informatie.

Succes!
Groet Jan
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.
Dat is het aantal ongelezen berichten NA je vorige bezoek aan die groep. Zodra je de groep bezocht hebt is het getal verdwenen.