Waarom moet ik zo lang wachten totdat mijn youtube filmpje start?

Ik moet soms 5 min wachten voordat een youtube filmpje start, iemand iedee waarom?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
tja daar valt niets van te zeggen als we niet weten wat voor apparaat je er voor gebruikt ? wat je verbinding is en hoe snel ?
en welk besturing programma je gebruikt ?

Antwoorden (1)

Het enige wat ik kan bedenken is dat uw internet snelheid zeer traag is. Probeer misschien een internet snelheids test op een van de volgende websites:
speedtest.net
speedof.me

Als uw internet trager dan zo'n 5mb (5 megabyte per seconde) is dan is het een idee om contact op te nemen met uw internet provider. Wat U ook kunt doen is kijken of hetzelfde gebeurd op andere video sites (vimeo o.i.d). Zo ja dan zou het specifiek aan YouTube kunnen liggen.