Kan je vrienden verwijderen van Facebook en er vervolgens voor zorgen dat ze je account niet meer kunnen vinden/zien?

Vraag spreekt voor zich.

9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen idee, ben heel benieuwd!
Ik volg je vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de privacysettings kan je dat ingeven.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb namelijk een paar "vrienden" waar ik niets meer mee te maken wil hebben. En ik wil niet mijn hele account verwijderen en een nieuwe aanmaken.

Het beste antwoord

Alsnje naar accountinstellingen, blokkeren gaat. Kun je mensen toevoegen doe jouw niet.meer mogen zien. Tevens kun jij hen dan ook njet meer volgen.

Als je dit weer wilt deblokkeren, kun je dit ook in dit menu blok doen.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ga ik straks even naar kijken. Bedankt alvast.

Andere antwoorden (1)

Ja diegene blokkeren dan kunnen ze je niet meer vinden.