Hoe krijg je een twitter bericht van een ander met je naam erin vermeld verwijderd van google?

De tweet van die persoon kan niet verwijderd worden, omdat die persoon die account niet meer gebruikt en de inlog gegevens weet

Toegevoegd na 4 minuten:
bij de link op google van de tweet. staat een foto van een persoonlijk whatsapp gesprek en twitter wilt dit niet verwijderen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

www.forget.me

Alles wijst zichzelf uit.

(Als je een andere Twitternaam hebt dan je echte naam, dan zou ik de Twitternaam gebruiken bij de registratie)

Website is enkel in het Engels en Frans

Toegevoegd na 11 minuten:
Bij registratie word voor- en familienaam gevraagd
Deze worden achter elkaar geplaatst. en tussen aanhalingstekens geplaats.

vb: "Voornaam Achternaam"

Methode 2: Misschien wel makkelijker, beter.

https://support.google.com/websearch/troubleshooter/3111061

(Onderaan kan je andere taal kiezen)

Overloop wat er juist van toepassing is voor je, kijk wel na waaronder juist jouw probleem ligt.

Laat het zeker overkomen dat het onder een van deze problemen ligt:

"Gegevens die we soms verwijderen

- Nationale identificatienummers, zoals burgerservicenummers, Amerikaanse Social Security Numbers, Argentijnse individuele belastingnummers, Braziliaanse Cadastro de pessoas Físicas, Koreaanse inwonerregistratienummers, Chinese identiteitskaarten voor inwoners, enzovoort
- Bankrekeningnummers.
- Creditcardnummers
- Afbeeldingen van handtekeningen"

https://support.google.com/websearch/answer/2744324