Iemand reageert niet op whatsapp, wat moet ik doen?

ik moet voor school iets leren maar iemand anders had dat nog thuis liggen diegene woont ver van mij vandaan (20 KM) en ik kan alleen maar fietsten ik heb dus een whatsappje gestuurd maar ik ken diegene pas een paar maanden dus ik kan niet zeggen van schiet is op ;-). Het antwoord 'gewoon wachten' is niet goed want ik heb nog maar een paar dagen tijd...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

je kan een sms sturen, en als iemand al online is geweest dan stuur ik zelf altijd een vraagteken want misschien had diegene het al gezien maar was even bezig, en is vergeten te reageren?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon ouderwets bellen? Helpt het best...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee want dat is wat ik bedoel met omdat ik diegene nog maar zo kort ken en ik ga niet veel met diegene om zij zit gewoon bij mij in de klas en we zitten toevallig bij elkaar in een groepje...
criseyde
9 jaar geleden
En wat is er dan mis mee om die persoon gewoon te bellen? Je zal toch wat moeten doen als je het snel nodig hebt....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja (misschien ligt het aan mij) maar ik vindt dat -ik weet niet waarom - een beetje genant ^
|
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alle relaties of het nu zakelijk is of gewoon privé als vriend/klasgenoot starten verbaal dus met een gesprek in de kroeg/school/straat/supermarkt en nou vind je het gênant om 'm via een verbaal communcatie middel 'm te woord te staan? Ik vind het eerder gênant om met whatsapp op deze manier te moeten communiceren... het is eerder een noodmaatregel...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Whatsapp, facebook, mail, twitter, enz. enz. bestaan nog niet zo idioot lang. Tot "voor kort" ging veel communicatie per telefoon of ouderwetse papieren post. En of je nou iemand heel goed kende, of helemaal niet , en alles ertussenin, je kon gewoon bellen of een brief sturen. Werkte perfekt. En nog steeds. En hoe doe je dat dan met andere mensen die je niet of nauwelijks kent? Er zijn zoveel situaties waarin kontakt gelegd moet worden en dat niet per sociale media kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad gewoon bellen. Juist bij iemand die je niet goed kent werkt dat vaak beter. Je hoort iemands stem, intonatie enz. en dat werkt echt beter als je bijv. een afspraak met iemand wilt maken die je amper kent. En jij moet een afspraak met diegene maken om aan je spullen te komen. Ik ben het ook met de voorgaande "sprekers" eens dat het eerder gênant is om e.e.aa. via whatsapp te doen en er zijn inderdaad talloze situaties waaarin je iets niet met een whatsappje of mailtje af kunt en zal moeten bellen.
capthavoc
9 jaar geleden
Wat een prachtig voorbeeld van de veranderingen die onstaan door het internet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank jullie wel!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
De beller is sneller