Wat voor een weergaven zijn dit van Youtube?

Bij mijn afspeellijsten staan weergaven, zijn die weergaven van mijzelf of zijn dat weergaven die ik zelf heb bekeken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

als je het getalletje bedoeld dat helemaal bovenin staat bij deephouse (namelijk 56 weergaven) dan is dit het aantal keer dat de afspeellijst in totaal is bekeken door wie dan ook. Niet specifiek door jouw of door anderen. Als jij weet hoevaak jij je eigen afspeellijst hebt beluisterd kan je berekenen hoevaak hij door andere mensen is beluisterd. Je hebt je eigen afspeellijst bijvoorbeeld al 53 keer geluisterd dan weet je dat hij nog 3 keer beluisterd is door andere mensen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is eigenlijk een soort geschiedenis(zoals van je browser) het toont welke filmpjes je hebt weergeven!