Hoe kun je op Linkedin ervoor zorgen dat degene wiens profiel je bekijkt niet jou naam ziet?

Ik houd bij wie mijn profiel bekijkt. Meestal kun je zien wie dat zijn geweest. Soms echter staat er bij "someone at (naam bedrijf). Dus het bedrijf wordt wel genoemd, de naam niet. Hoewel ik het geen probleem vind als men mijn naam ziet bij de bezoekers, zijn er gelegenheden waarop ik het fijn zou vinden als mijn naam niet genoemd wordt. Als ik gesolliciteerd heb, bijvoorbeeld, en ik de contactpersoon die genoemd wordt wil opzoeken. Hoe stel je dat in?

Toegevoegd na 52 seconden:
Grrrrr, in de vraag staat "jou naam", dit moet natuurlijk "jouw naam" zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
We nemen aan dat het (grrrrr) een typefout is, dus maak je niet druk. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:o) Ik haat typefouten. En vragen waar ik geen antwoord op krijg trouwens ook. ;o)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En vragen waar ik geen antwoord op krijg, zeg je. Er zit inderdaad 10 uur tussen het stellen van je vraag en het moment dat het eerste antwoord. Dat zal wel vaker voorkomen, soms duurt het nog veel langer voor er hier antwoorden gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Snap ik, Broodjeei. Vandaar mijn knipoog. Die geeft aan dat je mijn opmerking niet te serieus (dus met een knipoog) moet nemen.

Het beste antwoord

Dat kan je instellen onder Privacy en instellingen. Door volledig anoniem aan te klikken kan je anoniem andere profielen bekijken. Keerzijde is wel dat je zelf dan ook niet meer kunt zien wie jouw profiel bekeken heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, het was even zoeken, maar je tip was bruikbaar.