Hoe koppel ik mijn Twitter aan GoeieVraag?

Ik wil mijn Twitter account aan GoeieVraag koppelen, maar als ik op 'Activeren' klik, krijg ik dus die pop-up, ik klik op 'App authoriseren', maar dan gebeurt er verder niks. Ik heb het ook via de app geprobeerd, ook niks.
Hoe kan ik dat wél doen?

Alvast erg bedankt!

Toegevoegd na 18 minuten:
Bij mijn Sociale netwerken pagina op GoeieVraag, staat bij Twitter 'Inactief' en in de knop 'Activeren'.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de knop "app autoriseren" niet naar behoren werkt, lijkt er iets fout te gaan in Twitter en niet goeievraag omdat de inhoud van de pop-up de website is van Twitter.

Helpt het om je op Twitter een keertje uit te loggen en weer opnieuw in?
Heb je een popup-blocker die misschien de functie van de pop-up blokkeert?

Ik hoop dat je er iets aan hebt! Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik zal het proberen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heeft niet gewerkt, maar toch bedankt voor het antwoord!