Ik wil een videofilmpje van Facebook in een mail versturen. Hoe kan ik dit doen?

Is dit überhaupt wel mogelijk?

Toegevoegd na 7 minuten:
Volgens mij heeft er al een keer eenzelfde vraag op GV gestaan maar ik kan hem niet meer vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

U bedoelt het filmpje als bijlage versturen? Want u kunt natuurlijk ook de link naar het filmpje in de mail plakken. Dat scheelt behoorlijk wat geheugen op uw toestel. Maar als u hem toch via de mail als bijlage wilt versturen, kunt u deze site gebruiken om het filmpje op uw toestel op te slaan: http://www.downvids.net/
Deze is wel in het Engels, maar gezien uw manier van spreken lijkt me dat u ook wel een behoorlijke kennis van het Engels heeft. Maar goed, als u het filmpje heeft opgeslagen kunt u hem gewoon als bijlage toevoegen bij de mail die u wilt sturen.

Veel succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Robin Jansen