ik heb per ongeluk mijn baas via facebook uitgenodigd voor een evenement, hoe maak ik dit ongedaan?

Het gaat dus niet om "gewone" uitnodiging voor facebook, hierover is al een vraag gesteld.
Het gaat over een evenement dat niet door mij wordt georganiseerd, maar waartoe ik ben uitgenodigd ; een 30 dagen challenge voor het "losmaken van de wilde vrouw in je". en voor welk ik op mijn beurt ook mensen heb uitgenodigd.
Dat is natuurlijk niet iets dat je naar je baas stuurt, plus ben ik in ziekenverlof en vind ik het sowieso niet opportuun nu zoiets naar mijn baas te sturen.
Er zijn op dit evenement 17.461 mensen uitgenodigd (dus niet alleen door mij maar door verschillende mensen), maar als ik erop klik krijg ik maar enkele mensen te zien wie ik heb uitgenodigd, plus zie ik ook geen knop om de uitnodiging ongedaan te maken.
Wat kan ik best doen?

9 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hopen dat je baas - net als de doorsnee man - weinig tot niets met zijn facebook doet. ;-) En als hij je er naar zou vragen, doen of je neus bloedt. Facebook stuurt wel vaker ongewenst dingen door naar al je contacten....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan je beter voorbereiden op een gesprekje met je baas, als hij leest dat je een 30 dagen uitdaging aangaat in je periode ziekteverzuim.
liveisgreat
9 jaar geleden
het is een uitdaging thuis.... je moet er niks voor doen, alleen filmpjes kijken. dus best iets wat ik kan doen in mij ziektenverlof. een mens moet IETS he...
Dus dat is niet het probleem. Ik weet dat mijn baas een hekel heeft aan dergelijke dingen dus ik wil hem gewoon niet uitnodigen
het is trouwens een vrouw en is wél veel op facebook

Het beste antwoord

Helaas kun je het niet annuleren.
Ik had ook zoiets stoms gedaan een keer. Dan had ik per ongeluk iemand toegevoegd en uit paniek heb ik diegene maar geblokkeerd.
Misschien kun je je baas blokkeren en daarna weer de-blokkeren? Je baas ziet dan niet dat zij/hij is geblokkeerd.

Een tip voor volgende keer: niet je baas of andere collega's die wat hogerop staan dan jij toevoegen op Facebook. Straks post je per ongeluk iets over werk en dan zien zij dat meteen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tja, ik zou er gewoon een mailtje aan wagen.
Iets als
" beste bass,
sorry, ik heb je per ongeluk uitgenodigd voor iets dat niet voor je bedoeld was. Je mag het negeren.
Hartelijke groet,
Liveisgreat"