Hoe wordt ik op FB lid van een groep, zonder dat alle connecties dit zien?

Op LinkedIn is het mogelijk lid te worden van een groep, zonder dat het logo van die groep in je profiel komt. Zo kun je je groepslidmaatschappen nog een beetje prive houden.

Is het in facebook mogelijk om lid te worden van groepen/pagina's, zonder dat gelijk de hele wereld het weet? Hoe wordt je lid, zonder dat iemand die niet ook in de groep zit dit ziet? (Dus ook niet: "vrienden")

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Dat is volgens mij niet mogelijk en dat is ook het nadeel van FaceBook. Probeer is bij instellingen bij 'Wie kan mijn toekomstige berichten zien' te selecteren 'Privé' en dan zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan dit per groep?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee.