Hoe verander je je telefoon nummer op hotmail?

Ik krijg geen bericht op mijn account als ik gegevens verander van het account dat ik gebruik voor belangrijke dingen. Daarom moet ik wat veranderen maar hij stuurt dan een sms naar een telefoon nummer die ik allang niet meer heb. Hoe kun je dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10K

Antwoorden (1)

Ga naar opties>Accountgegevens>Betaling en facturering>Ik heb geen van deze gegevens>Volgende. Daar kan je je telefoonnummer veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er een afbeelding bij toegevoegd. Want zodra ik op Betaling en Facturering heb geklikt krijg ik dit (zie afbeelding) en als ik dan vervolgens om "ja, dat was ik klik" dan kan ik er alsnog niet in. Klik ik op "nee, dat was ik niet" dan wil ie een bericht sturen naar het telefoon nummer dat ik niet meer gebruik.