Hoe maak ik een website operationeel?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een website gebouwd en die wil ik nu operationeel maken. Welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Een domein aanschaffen en een server waar je deze website op kan hosten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sommige websites hebben al zoveel MB's/GB's opslag bij het domein in, dit kan voor weinig bezoekers genoeg zijn. Als je meer bezoekers verwacht zal je waarschijnlijk een betere server moeten hebben/aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Plus je hebt een ftp-peogramma nodig waarmee je je site upload naar de server van je host. Filezilla is zo'n programma, het is gratis te downloaden en gebruiken.