Kan iemand mij uitleggen hoe ik wiziwig kan gebruiken?

Want als ik die site open zegt die dat ik moet registeren?
Kan ik niet direct kijken via stream of sopcast?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet je gewoon registreren inderdaad - op de meest simpele manier, dus zonder persoonlijk gegevens in te voeren, en dan kun je kijken wat ze hebben. In de terms of agreement staan echter zo gigantisch veel disclaimers, dat ik zo op het oog niet durf te zeggen of het allemaal helemaal legaal is wat daar gebeurd, en of je uberhaupt wel kunt vinden wat je zoekt. De resultaten van gratis diensten vallen in de regel vies tegen. Pas als je gaat betalen, wordt het interessant. Daar zie ik bij deze site echter niks van. Gewoon uitproberen dus.

Het is een Spaanse site en het Spaanse recht is er op van toepassing. Wil je weten of dat voor Nederland allemaal legaal is , dan zul je je daar een beetje in moeten verdiepen. De kans is wel groot dat het aanbod daardoor sterk beperkt is.