Is het mogelijk om ongemerkt op facebook te zijn?

kan iemand ongemerkt gebruik maken facebook zonder dat zijn maten zien dat die online is
ze houden je vaak op

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Je kan je chat uitschakelen, of alleen ingeschakeld hebben voor bepaalde vrienden. Bij de chat naar de zoekbalk staan instellingen, klik daarop en daarna klik je op geavanceerde instellingen. Daar kun je je chat uitschakelen.
Het is dan wel zo dat jij dan ook niet meer kunt zien wie er online is.

Toegevoegd na 52 minuten:
"Naast de zoekbalk" moest er staan ipv "naar de zoekbalk".