Nee, als je de app Facebook verwijderd blijft tinder gewoon op je apparaat. Als je je Facebook account verwijderd, en deze is gekoppeld aan tinder, dan kom je bij tinder bij het inlogscherm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja tinder was dus bij mij gekoppeld aan facebook. En heb facebook verwijdert, maar heb dat niet bij tinder gedaan.. Maar dan moet tinder toch nu ook verwijdert zijn ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja tinder was dus bij mij gekoppeld aan facebook. En heb facebook verwijdert, maar heb dat niet bij tinder gedaan.. Maar dan moet tinder toch nu ook verwijdert zijn ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja tinder was dus bij mij gekoppeld aan facebook. En heb facebook verwijdert, maar heb dat niet bij tinder gedaan.. Maar dan moet tinder toch nu ook verwijdert zijn ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je je account Facebook verwijderd of alleen de app?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
VAn facebook is mijn account definitief verwijdert. Van tinder weet ik niet zeker of ik het wel had verwijdert... Vandaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan is je tinder account ook verwijderd.