Waarom is er bij Twitter en Yahoo geen link om contact op te nemen als men zelf geen account hebt ,ivm account overleden zoon?

Hebben al de e-mail adressen geprobeerd om contact te krijgen Maar je krijgt alleen foutmeldingen .als family is het voor ons belangrijk om contact te krijgen ivm met de omstandigheden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Maria24 , allereerst gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!

Er zijn voor Twitter en Yahoo helaas geen hulplijnen die men kan bellen voor persoonlijk contact.

Ik heb wel een handige link gevonden wat je kunt doen met de accounts van overleden familieleden.
Zowel Yahoo als Twitter geven helaas geen toegang tot de accounts maar plaatsen deze wel inactiev. Wel is hier dan een overlijdings acte voor nodig.
Ik hoop dat de links je verder kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Account informatie
Voor contact over account informatie:
nl-account1@cc.yahoo-inc.com.
Webmaster
Neem contact op met de webmaster:
nl-webmaster1@cc.yahoo-inc.com.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze e-mail hebben we al een paar keer geprobeerd maar krijgen dan een foutmelding terug