in mijn facebook chat staat bij een vriend facebook gebruiker. maar wij hebben elkaar niet geblockt hoe ka dat?

Erstaat facebook gebruikee. Hij kan mij wel bereiken met mijn naam en alles . Andersom niet. En ik heb hem niet geblockt hij mij ook niet weet iemand hoe dat kan? En hoe t weer goed kan worden gemaakt?

9 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zou kunnen dat zijn account verwijderd is of hij heeft jou perongeluk geblokkeerd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zou kunnen dat hij zijn chat heeft uitgeschakeld.
molenaar
9 jaar geleden
Nee dat is t geen van beiden. Want
hij ziet mij gewoon en zijn account is niet verwijderd want ik kan gewoon op zijn facebook. En hij op de mijne Anonieeemm.
wertos ook dat is hier niet het geval daar hij gewoon met anderen zat te kletsen.
zodra ik bij chat kijk staat er facebook gebruiker maar ga ik naar zijn fb pagina staat ie gewoon onder naam
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het andersom ook het geval?
molenaar
9 jaar geleden
Nee en het rare is dat via pc niks aan het handje is Pompiedom
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vreemd. Misschien de app eens opnieuw installeren?

Het beste antwoord

Een tijdje geleden heb ik dit probleem ook gehad.
Dit kwam door een fout van Facebook wie van zelf weer opgelost werd. Als je het probleem nog steeds hebt zou ik die des betreffende persoon even verwijderen en opnieuw toevoegen als vriend.

Succes!