Facebook NIET-vrienden verzoeken om te liken, hoe?

Ik heb zojuist een facebook voor mijn bedrijf aangemaakt en al mijn vrienden uitgenodigd om het te liken. Maar ik heb ook klanten die niet in mijn vrienden bestand staan die ik graag zou willen uitnodigen mijn bedrijfspagina te liken. Weet iemand hoe ik dit misschien kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ook een website hebt dan kun je daarop een button plaatsen met "like ons op facebook".

Antwoorden (2)

- Als je een nieuwsbrief verstuurd (digitaal of via de post) dan kun je de link naar je Facebook daarop vermelden.
- Op elke factuur kun je dit ook vermelden.
- En op je eigen website kun je een Facebook button plaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zijn geen echte uitnodigen, maar wel mensen attent maken op het bestaan van je Facebook bedrijfspagina.
Als je eventueel nog ergens meld dat er via je FB pagina regelmatig kortingscodes en acties bekend gemaakt worden, dan motiveert dat mensen meer om een kijkje te nemen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt Ritsuka, ga ik zeker doen!
Ben je actief op Twitter of Google+, dan kan je ook in die profielen een link naar je Facebook-pagina zetten.

Maak ook gebruik van de zogenaamde Facebook likebox op je site. Dat is een vierkante box met daarin de profielfoto's van mensen die je pagina leuk vonden. Voordeel hiervan is dat nieuwe bezoekers - wanneer ze zijn ingelogd op Facebook - desgevallend kunnen zien wie van hun vrienden je pagina heeft geliked. zo is de kans groter dat zij je pagina op hun beurt gaan liken.