Kun je op een Facebook bedrijfspagina tijdelijk een extra pagina aanmaken i.v.m. communicatie actie?

Een gemeente wil graag een eigen pagina onder haar gemeentepagina i.v.m. een beleidswijziging. Hoe kun je dit instellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar moet je gewoon een nieuwe pagina voor aanmaken, en dan vanaf de oude pagina een post maken met verwijzing naar die nieuwe. Je kunt niet een bedrijfspagina aanmaken onder een ander, alleen naast elkaar.
Ritsuka