kan ik de app pearl, s perils gratis op mijn tablet spelen?

Ik speel graag de Facebook game pearil, s pearl nu wil ik hier op mijn tablet spelen maar kan ik dat en is het gratis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja pearl's perils is gratis te koop in de app store. Het is niet zo moeilijk om hem te downloaden. Ook kan je hem dan nog sygroniseren met Facebook zodat je gewoon verder kan gaan en niet weer helemaal opnieuw hoeft te beginnen.