Ik kan geen videogesprek met 1 bepaalde account op skype starten ik kan hem alleen maar bellen. Kan iemand mij helpen?

Als ik deze account heb geselecteerd kan ik alleen maar nummer bellen kiezen. De optie videogesprek kan ik niet selecteren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je skype premium meenemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je skype premium nemen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Check (allebei) videosettings in menu "tools-options". Is video wel mogelijk (Webcam aanwezig) ?
Is te contacten persoon "online" ? Lees evt meer:
https://support.skype.com/en/faq/FA3681/making-a-video-call-windows-desktop
janprokles
9 jaar geleden
is er wel een werkende webcam bij jou zelf en bij hem/haar aanwezig?

Antwoorden (1)

1) je moet een webcam geinstalleerd hebben
2) de andere persoon moet online zijn

als het goed is doet hij het dan wel. Bij mij tenminste