kan je een facebook mesener terug vinden sls je het ploseling verwijderd hebt?

Ik heb zonder erg een facbook messener bericht verwijderd nu wil ik het terug lezen maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

In de Google Playstore of de Apple store kan je Facebook Messenger als aparte app downloaden en installeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie bron 1 voor Android en bron 2 voor Apple.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, dat kan niet. Bij andere platformen heb je nog wel een mapje met verwijderde items, maar bij Facebook is dit helaas niet het geval!