Hoe kan ik iemand vinden op fb met enkel een naam?

Nouja ik zag iemand en wil heel graag bevriend worden op facebook. Maar ik weet alleen der naam en waar ze woont. Het is ook niet zo dat iemand haar kent het is gwn een random meisje die k in een winkeltje tegen kwam en bevriend werd. Kan k har nog ooit terug vinden? Ik weet dat het lastig is

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tsja, als je haar naam hebt kun je toch de zoekfunctie van fb gebruiken? En dan hangt het van de privacy instellingen die ze heeft ingesteld af of je haar kunt vinden. Je zegt dat je bevriend werd... dan kun je toch gewoon irl met haar nog een keer contact opnemen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je al eens in dat winkeltje gevraagd of men haar achternaam weet. En als je haar voornaam weet en weet waar ze woont kun je net als hierboven is gezegd de zoekfunctie van FB gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik het netwerk! Is er iemand anders die jij kent/ mee bevriend bent op facebook, die haar misschien in zijn vriendenlijst heeft staan? Dan staat die daar misschien tussen.

Antwoorden (1)

Als waar ze woon niet een heel groot is en er wonen niet heel veel mensen, dan is er nog best een kans om haar te vinden. Je gaat naar de zoekbalk en type haar naar daar in en je klikt op zoeken. Dan klik je in de rechter balk personen aan. Dan kun je ook op locatie zoeken.
Als ze in dat winkeltje werkte kun je ook nog naar dat winkeltje gaan zoeken op facebook, je kan gewoon werkplek invullen. Maar soms zijn er ook winkeltjes die een eigen pagina hebben, daar kun je ook eens op kijken en dan kijk je bijvoorbeeld bij de likes op bepaalde foto's of berichten. Grote kans dat ze er dan tussen staat.