hoe kan je what's app bij iphone 4 zodanig blokkeren, dat het niet opnieuw gedownload kan worden bij app store?

Het symbool van what's app is verwijderd bij iphone 4, maar het kan gewoon weer gedownload worden bij app store. Hoe kan what's app helemaal geblokkeerd worden van appstore?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
idd het kan niet, alles wat gekocht is bij de app store onder een apple id blijft daar staan. is logisch omdat je het betaald hebt en kan overzetten op een nieuwe iphone.
Als je een ander apple id zou nemen dan kan het omdat je onder die nieuw ID niet whatsapp hebt aangeschaft
maar dat is niet verstandig om daar betaalde apps te kopen.
omdat je in feite daar een 2de eigenaar voor je iphone aanmaakt ?
is niet echt handig.
maar dat is wel de enige manier

Antwoorden (1)

Parental control inschakelen en het installeren van apps niet toestaan: http://support.apple.com/kb/HT4213