als ik iets like en daarna unlike wordt het dan weergegeven op het nieuwsoverzicht?

Ik heb op facebook per ongeluk een foto van iemand geliked en heb hem daarna onmiddellijk ge "unliked" wordt dit dan op het nieuwsoverzicht weergegeven van mijn vrienden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Nee, als je de foto liked en vervolgens unliked dan word het niet weergegeven op het nieuwsoverzicht. Dit geld overigens ook voor andere berichten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Enkel van het liken krijgt men een melding, niet van het 'unliken' ;)