Hoe kan ik mijn webtekst onder aandacht brengen?

Hallo

Ik heb ongeveer 8 maanden geleden een filosofie geschreven en zou hem graag onder aandacht brengen in de vorm van een webtekst.
Welke website's kan ik benaderen voor het hosten van een enkele pagina en welke website's worden vaak gelezen of/en zijn makkelijk vindbaar via bv google.nl?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan gebruik maken van de mogelijkheden die een website als InfoNu je biedt. Dit is volgens mij geen hosten van een enkele pagina, maar je kan op de website van InfoNu je eigen teksten eenvoudig publiceren op internet. Je wordt dan een infoteur (genoemd). InfoNu noemt zichzelf een "Online Bibliotheek met Informatie van A tot Z".

Op de website van InfoNu http://www.infonu.nl/ zijn de door de infoteurs geschreven artikelen onderverdeeld in 20 hoofdrubrieken met talloze subrubrieken. Er is ook een rubriek over filosofie: http://mens-en-samenleving.infonu.nl/filosofie/. Of deze rubriek geschikt is voor jouw webtekst, moet je zelf beoordelen.