kunnen mensen die niet zijn uitgenodigd voor een prive evenement het evenement in hun tijdlijn zien?

Ik wil een surprise party geven. Ik heb hiervoor een evenement aangemaakt op facebook. Het is een prive evenement voor alleen genodigden. Kan diegene dit op zijn tijdlijn zien, ook al is hij niet uitgenodigd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen genodigden kunnen het niet. Na afloop is volgens mij wel te zien: 'Bopje' is naar een evenement geweest... O.i.d.

Het beste antwoord

Als je de privacy-instelling op alleen genodigden hebt staan dan kunnen ook echt alleen de mensen die jij hebt uitgenodigd dit bericht zien. Updates die worden geplaatst van het evenement komen in het nieuwsoverzicht, ook van ALLEEN genodigden. Hopelijk heb ik je voldoende geinformeerd! :)