Waarom krijg ik geen mail van YouTube bij een nieuwe upload?

Ik ben geabonneerd op Spinnin' Records, een label dat elke dag een stuk of video's upload. Maar sinds een week krijg ik geen emailtjes meer van deze nieuwe uploads, terwijl ik dit wel heb ingesteld.

Waarom? en hoe kan ik dit weer goedmaken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt het als je je abonnement opzegt en weer opnieuw abonneert?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee helaas, dat heb ik al meerdere keren geprobeerd maar het is nog niet gelukt.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je dat niet hebt ingesteld.
Misschien kun je via : Instellingen dan naar emails en klik je op : Nieuwe uploads: ontvang direct een e-mail als er nieuwe video's worden toegevoegd aan je favoriete kanalen. Instellingen bewerken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vergeten de uitleg de lezen? ''
Ik ben geabonneerd op Spinnin’ Records, een label dat elke dag een stuk of video’s upload. Maar sinds een week krijg ik geen emailtjes meer van deze nieuwe uploads, terwijl ik dit wel heb ingesteld. Waarom? en hoe kan ik dit weer goedmaken? ''