Mp4 filmpje op facebook speelt niet af hoe kan dat?

Het rare is dat het filmpje wel afspeelt in het nieuwsoverzicht maar niet op de pagina zelf. Dit geldt voor meer devices, iphone, s4, ipad. Beelden gemaakt met een videocamera. Er staat een playknop op het filmpje met zo'n verbodsbord als je wilt afspelen. Lukt dus wel vanaf net nieuwsoverzicht.

Toegevoegd na 11 uur:
Heb nog eens getest. Het filmpje speelt wel op een iphone 5s. Hij speelt verder ook in het nieuwsoverzicht in facebook op alle devices. Echter, op een ipad en samsung galaxy s4 speelt het filmpje niet op de facebook pagina zelf, er staat dan een play-button met een streep er door heen. Dus wel via het nieuwsoverzicht maar niet op de pagina zelf waar het filmpje op staat. Vreemd, kan het niet begrijpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht is 'ie op de pagina zelf verwijderd. Zou dat kunnen?

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat er copyright op staat. Sommige apparaten negeren die copyright.

Het kan ook met je internetverbinding te maken hebben, dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een eigen filmpje met een samsing video camera gemaakt, mp4. Raar dat in het nieuwsoverzicht wel het filpje wordt gespeeld. Ik zal een dezer dagen bij iemand ander met de ipad proberen af te spelen. Als het daar ook goed gaat op die facebook pagina zelf, ligt het aan de internetvetbinding.