Oneerlijke webmaster, wat kan ik doen?

De webmaster van een forum heeft vertrouwelijke informatie van mij door gestuurd aan derden. Ik heb diverse berichten aan de webmaster gestuurd om hem daarop aan te spreken maar daar wordt niet op gereageerd. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou kunnen proberen een rechtzaak aan te spannen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
...
Iedereen kan in 1, 2, 3 webmaster worden...
Dus heb maar niet te veel vertrouwen in webmasters.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Aldo, dat is een beetje zoiets zeggen als: "Iedereen uit ... is gek". Een webmaster moet natuurlijk een goed hart hebben, en verstand van informatica. Ik heb ook een boel websites en forums en ik ga normaal om met de bezoekers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een rechtszaak vind ik nog een stap te ver, zou gewoon eerst het verhaal van de webmaster willen horen maar die blijft mij negeren.

Antwoorden (1)

Je kan het melden bij het College bescherming persoonsgegevens.