Hoe verwijder ik automatisch aangemaakte Facebook pagina's?

Beste lezers,

Ik heb vandaag een behoorlijk ongelukkige actie uitgevoerd op FaceBook. Ik probeerde een bestaande bedrijfsfanpage te koppelen aan mijn privé profiel. Met als gevolg dat er nu 3 bedrijfspagina's voor hetzelfde bedrijf op facebook staan die leeg zijn, en enkel een koffertje en een vind ik leuk knop hebben.

Die pagina's zijn automatisch aangemaakt door het invullen van mijn werkgever, en dus door mijn toedoen op facebook gezet. Verwijderen is echter niet zo gemakkelijk, ik kan nergens vinden hoe ik die lege pagina's weer weg kan halen. En daarnaast heb ik nu dus ook geen idee wie ze beheert. Ik in elk geval niet want ze staan niet bij het rijtje pagina's die ik wel bewust heb aangemaakt.

Kan iemand mij helpen deze onbedoelde dubbele vermeldingen weer weg te halen?

Groetjes van Erik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze worden ook door niemand beheerd, volgens mij.

Antwoorden (1)

Hoe verwijder ik mijn pagina?

Als je je pagina wilt verwijderen, moet je een beheerder van die pagina zijn. Als je een beheerder bent:

Klik op Instellingen boven aan je pagina
Klik op Pagina verwijderen
Klik op [Paginanaam] verwijderen en klik vervolgens op Pagina verwijderen om het verwijderen te bevestigen

Je hebt bovendien de mogelijkheid om de publicatie van je pagina ongedaan te maken zodat deze alleen zichtbaar is voor mensen die je pagina beheren. Als je je pagina verwijdert, is dit definitief.

Toegevoegd na 2 minuten:
dit moet natuurlijk gebeuren door de beheerder van de pagina, ik denk dat jij dit bent omdat je meldingen krijgt van de pagina.

Bent u niet zeker?
Druk dan op de knop waar je je normaal via afmeld, maar daar kunt u ook zien welke pagina u beheert.

Toegevoegd na 2 minuten:
dit moet natuurlijk gebeuren door de beheerder van de pagina, ik denk dat jij dit bent omdat je meldingen krijgt van de pagina.

Bent u niet zeker?
Druk dan op de knop waar je je normaal via afmeld, maar daar kunt u ook zien welke pagina u beheert.