Hoe kan ik bij snapchat ervoor zorgen dat er niet meer staat dat ik 1 nieuwe snap heb, terwijl ik die snap niet kan openen?

Snapchat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
27.8K
Computoon
9 jaar geleden
Ik snap de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat je het hebt over de snap van Team Snapchat.
Zelf gebruik ik 6snap voor Windows Phone.
En heb dus hetzelfde probleem. Zie schermafdruk:
http://i.imgur.com/lX5JcGf.png Heb het proberen te verhelpen door het te openen met www.snapchat.am , zonder succes.
Hoogstwaarschijnlijk lukt het wel met de android versie voor het te openen, de officiële versie dan.
Indien u geen android toestel hebt kan u www.bluestacks.com installeren en daar snapchat op openen.

Antwoorden (3)

Dat kan niet. Het blijft er staan tot je hem bekeken hebt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij 'Instellingen' staat onder het kopje 'Account Acties' als het goed is 'Verwijder webfeed'. Hiermee kan je dit ongedaan maken. Geen zorgen, je score en beste vrienden blijven gewoon staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals ik dacht (zie reactie) is het mogelijk van de snap te bekijken van Team SnapChat via www.bluestacks.com
Eenmaal geïnstalleerd kan u de originele versie voor android downloaden (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android) en de snap bekijken op uw pc/mac/ect.

Vriendelijke groeten,
Aldo