Wat betekent in afwachting van op snapchat?

Als ik naar iemand een snapchat stuur komt er bij te staan in afwachting van. Betekent dit dat diegene mij niet heeft toegevoegd? Krijgt die persoon dan wel een melding en wanneer kan hij/zij deze kijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.5K

Antwoorden (3)

Ja deze persoon krijgt een melding, meestal ben je dan volgens mij gewoon toegevoegt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij of zij moet dan nog reageren op jou snap verzoek. Deze snap kan hij of zij dan ook niet zien totdat het verzoek geaccepteerd is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit betekend dat hij / zei je nog moet toevoegen. je kunt dat zien bij 'snapchatters die mij hebben toegevoegd' je ziet als het goed is ook niet bij die persoon wie zijn beste vrienden zijn. Hij / zij kan deze snap pas zien als hij / zij je toegevoegd heeft.
Ze moeten je dus eerst toevoegen en daarna krijgen ze alle snaps binnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee hij / zij krijgt geen melding van snaps die je gestuurd hebt.
de enige melding die hij /zij ziet is de melding dat jij hem / haar toegevoegd hebt.