reageren op fb gaat niet, wat kan ik doen?

telkens wanneer ik wil reageren op een status. dan komt er een schermpje tevoorschijn dat ik niet kan/mag reageren. ik weet niet wat ik moet doen nu kan je me helpen? want ik word er zo wat gek van !

Toegevoegd na 42 minuten:
elinekesx

ja dat van die spam is het inderdaad, het was zo’n een spelletje om de meeste comments te behalen en opeens komt er op dat ik te snel ben geweest. en nu kan ik niet meer reageren wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk ben je geblokkeerd van die pagina, of die persoon. Of je bent in zijn geheel geblokkeerd, wegens teveel mensen uitnodigen of zo.
Als het goed is heb je daar bericht van gekregen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee dat is het niet ik weet dat het door spam komt maar hoe los ik dit op?
Ritsuka
9 jaar geleden
Jij hebt blijkbaar gespamd? Dan moet je gewoon wachten tot het voorbij is. Meestal is het een week of zo, staat wel in de melding
Misschien is dat door de persoon,of misschien ben je wel geblokkeerd door die persoon.
Of het kan ook zijn dat in dat bericht te veel gespamt is en dus facebook het bericht geeft reactieloos gezet (wil zeggen dat je geen reacties meer kunt plaatsen)
Wat ook kan is dat je vriend geeft geselecteerd wie mag reageren en wie niet,of misschien geeft hij de foto/status laten selecteren wie hem mag zien en wie niet en dan kan er meestal geen reacties worden opgezet omdat de foto/status anders voor al de vrienden van de persoon die geeft gereageerd zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat van die spam is het inderdaad, het was zo'n een spelletje om de meeste comments te behalen en opeens komt er op dat ik te snel ben geweest. en nu kan ik niet meer reageren wat kan ik er aan doen?