Hoe weet je of iemand incognito heeft gesurfd?

Is er een incognito brouwsegeschiedenis ergens opgeslagen op de laptop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Niet daar is het voor om te surfen zonder iets achter te laten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De makers van de browsers hebben ervoor gezorgd dat als je via de incognito-mode surft er geen sporen worden achtergelaten op je PC.
Bij de server van de website wordt wel vastgelegd dat iemand van een bepaald IP op bezoek is geweest, dus daar kan het nog wel gezien worden, maar die informatie is zelden openbaar.